Розумне використання розв’язників в школі без зайвої плутанини

Розумне використання розв’язників в школі без зайвої плутанини

Готові домашні завдання добре допомагають впоратися з домашньою роботою, але деякі задачі та вправи все ж таки потребують чимало зусиль. Тоді учень звертається не до одного, а водночас до двох або навіть трьох довідників з готовими розв’язаннями. А коли відкриваєш одразу кілька джерел, мозок розпочинає кипіти не гірше, ніж на контрольній роботі. Один сайт пише одне, збірка в телефоні – інше. А ще, можливо, в тебе є під рукою й друкований розв’язник.

І тут починається плутанина. Або списуєш не те, або відповідаєш не на той варіант. Саме тому треба навчитися не просто переписувати відповідь, але й розуміти, звідки її взяли. Бо готові відповіді, хоч і допомагають, все ж таки не розберуться у матеріалі за тебе. Якщо не перевірити, чи це той номер, чи до тої вправи взагалі відповідь, то є ризик отримати зовсім не ту оцінку, на яку розраховував.

Якщо користуєшся довідником – будь уважним

Іноді здається, що чим більше розв’язників відкрито, тим краще. Але насправді так буває не завжди. Часто завдання подані у різних збірках по-різному: десь скорочено, десь із зайвими діями, а інколи і взагалі з помилкою. Тому якщо зібрався списати, то дивися, чи все збігається: клас, рік підручника, номер вправи. Адже інакше можна легко подати «відповідь з майбутнього» або навпаки, з іншої теми. Тому важливо ніколи не гнатися за швидкістю, а звертати увагу на деталі.

68a2fa9276ff8.webp

Якщо бачиш, що починаєш губитися, то краще зупинись. Візьми один надійний довідник – наприклад, такий, як гдз укр мова 6 клас. Порівняй із підручником і вже тоді шукай відповідь. Тримати одразу три вкладки або фотки вже непросто. Тож не змагайся з часом, не біжи наосліп. Просто обери зручний для себе формат та працюй з ним уважно.

Не списувати абияк: теж важлива навичка

Багато хто вважає, що списати простіше за все: відкрив збірку з готовими відповідями, переписав та пішов собі. Але ні, тут теж є свої правила. Якщо списуєш абияк, не звіряючи варіант чи формулювання, то результат іноді виявляється гіршим, аніж якби зробив сам. Бо тоді не лише відповідь неправильна, а ще й помітно, що ти навіть не намагався розібратися. Насправді грамотне списування теж є навичкою: тут теж треба трохи уваги та логіки. Перевір, чи це точно це завдання, чи твій клас. Бо навіть у розв’язнику можуть міститися помилки або варіанти для інших підручників. Іноді краще витратити 30 секунд на перевірку, ніж потім пояснювати, чому твоя відповідь не збігається з умовою.

Якщо підходити до роботи з розв’язниками з головою та не плутати вирішення між трьома посібниками, то все буде добре. Списувати можна та навіть іноді потрібно, коли ти втомлений або не встигаєш. Але роби це розумно. І тоді жоден учитель не здогадається, що ти щось списував, бо все буде чітко та правильно.


Залишити відповідь